همه چیز درباره ویروس کرونا جدید سال ۱۴۰۳ با نام «فلیرت» سفر زوج استرالیایی با خودروی ۱۰۰ ساله به ایران آغاز عملیات بازگشت زائران خراسانی از اول تیرماه خواهد بود اعترافات پسر ۱۷ ساله در مشهد که از سر خشم و غرور آدم کشت + عکس نحوه محاسبه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | حق عائله‌مندی به همسر و فرزندانی که تحت تکفل بازنشسته هستند تعلق می‌گیرد علت مرگ «ریشا» شیر باغ وحش مشهد مشخص شد | بیانیه مشترک دامپزشکی و محیط زیست خراسان رضوی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٢۴ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | بارش باران و کاهش دما از فردا قول مساعد وزیر کار: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از تاریخ اجرای قانون برنامه هفتم انجام می‌شود بانوی مرگ مغزی در مشهد به شش بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بیش از ۱۰ هزار زائرخراسانی از فرودگاه مشهد راهی سرزمین وحی می‌شوند احکام حقوق ۱۴۰۳ بازنشستگان تامین اجتماعی صادر شد + لینک سامانه پیش‌بینی تداوم رگبار و رعد و برق در بیشتر استان‌ها (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۸ دلیل یائسگی زودرس‌ در زنان | راهکارهای درمان یائسگی در جوان‌‌ها تناقض واقعیت با چهره افراد در مجازی! کودک درونت را در آغوش بگیر پاسخگویی به ۱۰۲ هزار تماس مردمی در سامانه ۱۴۸۰ بهزیستی خراسان رضوی طی سال گذشته جزئیاتی جدید از گازگرفتگی و فوت یک مادر و پسر در مشهد فست‌فود‌های کیلویی مشهد، از رشد قارچ گونه تا تخلفات صنفی چطور از شر شنبه‌های بی حوصلگی خلاص شویم؟
سرخط خبرها

تردد در جاده‌های منتهی به مشهد پرحجم و نیمه روان است (۲۲ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۱۲۵۱
  • ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۲
تردد در جاده‌های منتهی به مشهد پرحجم و نیمه روان است (۲۲ فروردین ۱۴۰۳)
رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: تردد جاده ه ای در مسیرهای منتهی به مشهد همزمان با آغاز تعطیلات عید سعید فطر طی امروز چهارشنبه به صورت پرحجم، روان و یا نیمه روان گزارش شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف بنی اسدی افزود: ترافیک در بزرگراه چناران -مشهد از سه راهی فردوسی تا مشهد در هر دور مسیر رفت و برگشت به صورت پرحجم و نیمه روان گزارش شده است.

وی بیشترین تردد‌های جاده‌ای امروز چهارشنبه را مربوط به بزرگراه مشهد-چناران و آزادراه مشهد-باغچه عنوان کرد و گفت: تردد در جاده شاندیز به مشهد از مسیر شهرک صنعتی، به صورت پرحجم و نیمه روان می‌باشد.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: تردد در جاده‌های مشهد-کلات و فریمان -مشهد نیز هم اکنون پرحجم و روان می‌باشد.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های جاده‌های بین شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌ها در مسیر‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->